בן האדמו"ר ביקר במרכז הרפואי 'צפון'

    נתי קאליש No Comments on בן האדמו"ר ביקר במרכז הרפואי 'צפון'

    הרה"צ משה קאהן, בן האדמו"ר מתולדות אהרן, ביקר במרכז הרפואי 'צפון' הסמוך לטבריה, שם מתגוררת קהילה גדולה מבני החסידות. הרב סקר את המחלקות השונות ופעילות המרכז ובירך בחמימות את צוות הרופאים

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם התפתחותה של קהילת תולדות אהרן בעיר הקודש טבריה המונה כבר עשרות משפחות, והאכלוס הקרב בחורף הקרוב, נפגש רב הקהילה הרה"צ רבי משה קאהן שליט"א, בנו של האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, עם הנהלת המרכז הרפואי 'צפון' הסמוך לעיר טבריה בכדי לבחון שיתופי פעולה עם המרכז הרפואי בשנים הקרובות, בהתאמת והנגשת כלל המחלקות על פי צרכיו של הציבור החרדי.

    מנהל המרכז הרפואי פרופסור ארז און, הציג בפני בן האדמו"ר את מנהלי המחלקות השונות, את סגל מחלקת היולדות ומועדון היולדות, חדרי הלידה, חדרי הניתוח והפגייה, את מערך הכשרות המוקפד והעומד בראשו, כמו"כ הציג את השרות המיוחד לטיפול בילדים בסדציה שנועד לטיפול בילדים בעלי צרכים מיוחדים.

    בן האדמו"ר שליט"א אמר למנהל שמקובל מצדיקים שהמתנהג ברחמים הופך את אותיות מחל"ה לחמל"ה, והביע את התפעלותו מהנכונות של ההנהלה לטפל בכל פנייה בצורה יסודית, ולתת לכל מטופל ולכל יולדת את ההרגשה שהם מקבלים במרכז הרפואי את היחס הטוב ביותר שיש.

    לאחר מכן בירך בחמימות את המנהל וההנהלה, שיזכו להיות השלוחים הטובים ביותר לרפאות את החולים, וייעודו של המרכז הרפואי יהיה בעיקר ליולדות ולא לשאר דברים ה"י.



    0 תגובות